Ota yhteyttä & apu
Tilini & tilaukseni |
|
Vaihda toimitusosoitettani | |
Vaihda sähköpostiosoitteeni tai puhelinumeroni | |
Katso tilaukseni tämänhetkinen tilanne | |
Miten lunastan lahjakorttini? | |
Miten käytän SkatePro saldoani? | |
Toimitus |
|
Kauanko toimituksessa kestää? | |
Miksi tilauksellani on 2 seurantalinkkiä? | |
Vastaanotin vääriä tuotteita | |
Vastaanotin vahingoittuneen tuotteen | |
Tilauksestani puuttui tuote | |
|
|||
Miten palautan tuotteen? | |||
Voinko palauttaa kaikki tuotteet? | |||
Voinko vaihtaa tuotteen? | |||
Kuinka kauan tuotteella on palautusoikeus? | |||
Onko tuotteessasi vikaa? | |||
Onko sinulla kysyttävää tuotteistamme? Tutustu meidän oppaisiimme |
SOITA TAI LÄHETÄ MEILLE SÄHKÖPOSTIA |
Englanninkielinen palvelu Ma-to 11:00-17:00 ja Pe 11:00 - 16:00
Kysyttävää? Soita 09-315 843 90 Tai lähetä meille viesti: |
Tilini & Tilaukseni |
Vaihda toimitusosoitettaniJos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, saatamme ehtiä vaihtamaan toimitusosoitetta. Ole hyvä ja lähetä meille sähköpostia . |
Vaihda numeroani tai sähköpostiosoitettaniValitettavasti tällä hetkellä ei ole mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa kun tilaus on luotu. |
Näytä tilaukseni statusNähdäksesi tilauksesi statuksen mene Minun tilaukseni-sivulle. |
Miten lunastan lahjakorttini?Jos sinulla on lahjakortti, voit lisätä sen suoraan SkatePro-tilillesi tai syöttää sen kassalla, valitsemalla Lunasta kuponki, maksutavan alapuolella. |
Miten käytän SkatePro-tilini saldoa?Päästäksesi käyttämään saldoasi sinun tulee kirjautua SkatePro-tilillesi. Kun olet kirjautunut sisään, luo tilaus ja maksa saldollasi. Summa vähennetään automaattisesti tilauksesi loppusummasta. |
Lähetys ja toimitus |
Kuinka kauan toimituksessa kestää?Nähdäksesi meidän päivitetyt arviot toimitusajasta, ole hyvä ja jatka ostoskoriin tai mene sivuilllemme toimitustiedoista. |
Miksi minulla on 2 eri seurantalinkkiä?Meillä on 2 varastoa, yksi Tanskassa ja yksi Belgiassa. Joissain tapauksissa lähetämme tilauksesi molemmista varastoista, tarkoittaen että tuotteita ei lähetetä yhdessä, eivätkä välttämättä saavu samana päivänä. Näissä tapauksissa saat tiedot samassa sähköpostissa missä seurantalinkitkin tulevat. |
Sain väärän tuotteenOle hyvä ja lähetä meillä sähköposti, joka sisältää:
Ole hyvä ja älä palauta tuotetta vielä. Varmistamme että saat palautuslomakkeen kunhan otat meihin yhteyttä. :) |
Vastaanotin vahingoittuneen tuotteenOliko paketti vahingoittunut? Oliko se toimitusyhtiön teippaama?
|
Tilauksestani puuttuu tuote.Ole hyvä ja tarkasta 3 mahdollista vaihtoehtoa alla 1. Vahingoittunut paketti Oliko pakettisi vahingoittunut saapuessaan? Oliko se toimitusyhtiön teippaama? Tai oliko paketissa jotain muuta joka voisi indikoida että tuote olisi hävinnyt matkalla? Mikäli oli, ole hyvä ja lähetä meille sähköposti jossa on
2. Saitko kaksi seurantalinkkiä? Meillä on 2 varastoa, yksi Tanskassa ja yksi Belgiassa. Joissain tapauksissa lähetämme tilauksesi molemmista varastoista, tarkoittaen että tuotteita ei lähetetä yhdessä, eivätkä välttämättä saavu samana päivänä. Näissä tapauksissa saat tiedot samassa sähköpostissa missä seurantalinkitkin tulevat. 3. Ei kumpikaan yllä mainituista Jos paketti oli ehjä, etkä saanut kahta seurantalinkkiä, otathan meihin yhteyttä. |
Palautukset & Rahanpalautukset |
Miten palautuan tuotteeni?Pitääkö sinun palauttaa jotakin meille? Ei ongelmaa, olemme tehneet siitä erittäin helppoa. SkateProlla voit helposti rekisteröidä palautuksesi netissä ja tilata palautuslomakkeen paikalliseen pakettipisteeseen. Mikäli maksoit tilauksen Klarnan laskulla tai erämaksulla, voit lukea lisätietoa palautusprosessista täältä. |
Voinko palauttaa kaikki tuotteeni?Ei, kaikkea tilaamaasi et voi palauttaa. Et voi palauttaa tuotteita joihin olet pyytänyt meitä tekemään muutoksia tarpeittesi mukaan. Lisää yksityiskohtia: Muutokset palautusoikeudessa |
Voinko vaihtaa tuotteen?Voit helposti palauttaa tuotteen ja luoda uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Kun saamme palautuspakettisi, käsittelemme sen ja palautamme rahat, sekä ilmoitamme kun prosessi on saatu käsitellyksi. |
Kuinka kauan minulla on aikaa palauttaa tuote?SkateProlle voi palauttaa tuotteita 365 päivää. |
Onko sinulla viallinen tuote?Huomasitko tuotteessasi jonkin vian? Ole hyvä ja älä lähetä sitä meille heti takaisin. Lue meidän reklamaatio-oppaamme ja ota meihin yhteyttä, sillä suurin osa tapauksista voidaan selvittää ilman että tuotteita tarvii lähettää kummastakaan päästä. |