Tahdotko reklamoida ostamasi tuotteen?
Löytyikö ostamastasi tuotteesta virhe tai vika? Älä lähetä tuotetta meille heti takaisin. Sen sijaa, että lähettäisit tuotteen heti takaisin, lue alla oleva virheilmoituksemme ja ota meihin yhteyttä. Useimmissa tapauksissa ongelma voidaan ratkaista jo ennen tuotteiden lähettelyä edestakaisin.
Tanskan myyntilain mukaan sinulla on 24 kuukauden valitusoikeus kaikista tuotteista. Tämä valitusoikeus tarkoittaa, että sinä, asiakas, voit reklamoida tuotteen puutteista, jotka ovat olleet läsnä toimituksen yhteydessä. Edellytyksenä on kuitenkin, että nämä puutteet eivät johdu ostoksen virheellisestä käytöstä tai muusta vahingollisesta käytöksestä, joka on aiheuttanut virheen. Tämä tarkoittaa sitä, että menetät oikeuden reklamoida tuotteen, jos tuotteessa on merkkejä väärinkäytöstä, sitä ei ole huollettu käyttöoppaassa kuvatulla tavalla tai tuotteeseen on tehty rakenteellisia muutoksia.
Jos reklamaatio hyväksytään, tuote joko korjataan, vaihdetaan, palautetaan tai sen hintaa alennetaan, riippuen tilanteesta ja arvioinnista.
Muista reklamoida kohtuullisessa ajassa virheen löytämisen jälkeen. Kahden kuukauden kuluessa tehdyt korvausvaatimukset katsotaan aina ajankohtaisiksi.
Lähetä meille kuvia saadaksesi reklamaatiosi nopeasti ratkaistua
Reklamaation tekemiseksi SkatePro tarvitsee useita kuvia ja/tai videoita, jotka on lähetetty sähköpostitse sähköpostiosoitteeseemme. Kun kaikki tiedot ja kuvat on kerätty, arvioimme yksityiskohdat, mikä yleensä kestää muutaman arkipäivän.
Tarvitsemme kuvia:
- Koko tuote muutamasta kulmasta
- Yksityiskohtaiset kuvat vaurioista/viasta
- Pyörät: sarjanumero, joka löytyy pyörän rungosta
Huomautus: Jos ongelman tallentaminen valokuviin on vaikeaa, lähetä meille myös video. Kuvien tulee olla teräviä ja ottaa hyvässä valossa. Suosittelemme, että liitteiden koko ei ylitä 20 Mt. Muussa tapauksessa tiedostot eivät välttämättä saavu postilaatikkoomme. Jos tiedostosi ylittävät rajan, suosittelemme jakamaan tiedostot kahdelle tai kolmelle erilliselle sähköpostiviestille samassa viestiketjussa.
Lähetä vielä lisäksi seuraavat tiedot:
- Rungon sarjanumero (pyörät)
- Miten vahinko / vika ilmeni?
- Millaisia temppuja äskettäin on tehty?
- Mikä on käyttäjän paino?
- Mikä on käyttäjän taitotaso?
- Mikä on tilausnumero?
Kun kaikki tiedot ja kuvat on kerätty, arvioimme yksityiskohdat, joka ei yleensä kestä muutamaa arkipäivä kauemmin.
Jos haluat tehdä reklamaation tai sinulla on lisäkysymyksiä, ota meihin yhteyttä .