Potkulaudasta Reklamoiminen & Huolto
Kun ostat scootin SkateProsta, sinulla on 24 kuukautta aikaa reklamoida tuote, jos huomaat vian. Tämä tarkoittaa, että sinun ei tarvitse miettiä kunkin valmistajan yksilöllisiä vaatimuksia, jotka yleensä vaihtelevat suuresti.
Ensimmäisen 24 kuukauden aikana ostostasi sinä, asiakas, voit valittaa tuotteen puutteista, jotka ovat olleet läsnä toimituksen yhteydessä. Edellytyksenä on kuitenkin, että nämä viat/puutteet eivät johdu virheellisestä käytöstä tai muusta vahingollisesta käytöstä, jotka ovat johtaneet vikaan. Menetät tuotteen reklamointioikeuden, jos tuotteessa on merkkejä väärinkäytöstä, sitä ei ole huollettu käyttöoppaassa kuvatulla tavalla tai tuotteeseen on tehty rakenteellisia muutoksia.
- Jos vika ilmenee 6 kuukauden kuluessa, oletamme, että vika on ollut tuotteessa, kun vastaanotit sen. Tässä tapauksessa SkatePro yrittää korjata vian enintään 3 kertaa ja myöntää hyvityksen tai vaihtaa tuotteen, jos nämä korjaukset eivät onnistu. Kulumista ja väärinkäyttöä ei pidetä reklamoitavana vikana.
- Jos tuote on 6–24 kuukauden vanha, asiakkaan on osoitettava SkateProlle, että vika ei ole ilmennyt tuotteen väärinkäytön tai tuotteen vääränlaisen huollon tai säilytyksen vuoksi.
- Asiakkailla on velvollisuus ilmoittaa virheestä mahdollisimman nopeasti, jos siitä halutaan tehdä reklamaatio. Jos saat tuotteen, jossa on vika, ota ensin yhteyttä SkateProon, älä käytä tuotetta!
- Muista jättää reklamaatio kohtuullisessa ajassa virheen löytämisen jälkeen. Kahden kuukauden kuluessa tehdyt reklamaatiot katsotaan aina ajankohtaisiksi.
Reklamaation tekeminen tarkoittaa sitä, että luulet tuotteessa olevan virheen joka ei ole hyväksyttävä ja haluat, että virhe korjataan. Jos reklamaatio hyväksytään, se joko korjataan, vaihdetaan, palautetaan tai siitä annetaan hinnanalennus, riippuen tilanteesta ja arvioinnista.
Tärkeää: Tuotteen reklamaatio-oikeus peruutetaan, jos tuotteessa on merkkejä väärinkäytöstä, sitä ei ole ylläpidetty käyttöoppaassa kuvatulla tavalla tai tuotteeseen on tehty rakenteellisia muutoksia.
Kuinka reklamoida scootti
Reklamaation tekemiseksi SkatePro tarvitsee useita kuvia/videoita, jotka on lähetetty sähköpostitse sähköpostiosoitteeseemme. Näin voimme nopeuttaa prosessia arvioimalla kuvien perusteella seuraavan vaiheen sen sijaan, että lähettäisimme tuotetta edestakaisin. Tarvitsemme aina vähintään kolme kuvaa, tarkennettuna:
- 1 kuva scootin dekin pohjasta (alta)
- 1 kuva koko scootista sivuprofiilista
- 1-3 kuvaa viasta, osoittamalla sormella, missä ongelma on.
Huomaa: Kuvien tulee olla teräviä ja ottaa hyvässä valossa. Suosittelemme, että liitteiden koko ei ylitä 20 Mt. Muussa tapauksessa tiedostot eivät ehkä saavu postilaatikkoomme. Jos tiedostosi ylittävät rajan, suosittelemme jakamaan tiedostot kahteen tai kolmeen eri sähköpostiviestiin samaan viestiketjuun.
Lähetä meille vielä lisäksi seuraavat tiedot:
- Miten vahinko / vika ilmeni?
- Millaisia temppuja scootilla on äskettäin tehty?
- Mikä on käyttäjän paino?
- Mikä on käyttäjän taitotaso?
- Mikä on tilausnumero?
Voit myös lähettää tuotteen meille takaisin yhdessä reklamaation kuvauksen kanssa omalla kustannuksellasi. Hyvitämme lähetyksen vain, jos hyväksymme reklamaation ja sovimme asiasta kanssasi.
Scootin huolto
Skootteri on koottu erilaisista metalliosista, jotka on pultattu, ruuvattu ja hitsattu yhteen tai liitetty rasvatuilla laakereilla ja headsetillä. Tämä tarkoittaa, että skootteri on herkkä mekaaninen laite. Kaikki osat vaativat huoltoa, aivan kuten tavallinen polkupyörä. Kaikki pultit, mutterit ja headsetit on kiristettävä ennen käyttöä. Joka kerta. Katso lisätietoja tuotteen käyttöoppaasta. Scootin käyttöikä lyhenee merkittävästi, jos säilytät scoottiasi ulkona tai kosteassa ympäristössä, teet temppuja etkä huolla sitä.
Muista, että kaikki scootit voivat rikkoutua ja scootin käyttöikä määräytyy 100% tuotteen käytön ja huollon perusteella.
Jos tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä tai lue seuraavat artikkelit: